Nyårsafton 2009


Så hur firade vi det gamla årets slut och det nya årets början?
Vi började med ett glas champagne hemma hos Ola och Angelica. Fondue stod på menyn, tillsammans med cheesecake och kladdkaka som efterrätt. Inte ens magkatarren kunde få ner mitt toppenhumör! Därefter spelade vi lite roliga spel och umgicks. Det blev inte mycket smällande av raketer vid tolv-slaget, men jag fick mig minsann en nyårskyss! När jag var som mest rund under fötterna och hade roligt åt en massa saker var det dags att åka hem. Men man skall alltid lämna festen när man har som mest roligt har jag hört.

Även Nyårsafton blev alltså ganska lugn, men om jag skall vara ärlig firar jag hellre nyår med folk jag bryr mig om än är ute på någon klubb och dansar med folk som jag ens inte känner. Men, sådan är jag.

Tova hade på sig klänningen hon fick av oss i julklapp!

 

Fondue!

Ida.

 

Angelica och Ola har en stooor kisekatt.

 

En jättestor kisekatt!

 

Här vet jag inte riktigt vad som hände, men det ser ut att göra ont.

 

Bröderna Andersson.

(Dan röker inte, han tuggar nog på en pappersbit.)

 

Vi spelade som sagt spel.

 

Jag behöver en ny kamera, det här skall föreställa en raket..

 

Nyårspuss!

 

Pusspuss!

 

Pusselipusspuss!

 

Nu har jag inget annat att säga än GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: LucyMoran

GOTT NYTT ÅR DU MED! Och gud vilken stor katt!!!



Borde Ivanhoe ha valt Lady Rowena eller Rebecca? Rösta gärna på min blogg! Kram!

2010-01-03 @ 09:07:07
URL: http://lucymoran.blogg.se/
Postat av: Jaanis

OH SHIT, det var då ingen liten kise!!!

2010-01-03 @ 23:56:39
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: sandra

herregud. det var den största katten jag nånsin sett.

2010-01-04 @ 12:41:17
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0