Stockholm, dag 2.


På fredagen vandrade jag och Dan själva i staden. Vi började med att gå in på Beyond Retro som är en second hand butik. Där hittar man alla olika sorters klänningar. Men jag nöjde mig dock med en.

 

Vi lunchade på ett mysigt litet ställe som hette London. Det låg alldeles perfekt vid drottninggatan.

 

Jag var nöjd och glad.

 

Sedan var det bara att traska vidare.

 

Vi besökte den här roliga affären. Det var tur att de hade rea annars hade jag slösat bort hur mycket pengar som helst där inne.

 

På kvällen gick vi upp på Apberget för att ha picknick.

 

Vi drack ett gott rosévin, åt och pratade.

 

Tommy och Sandra var också med.

 

 

Det var världens finaste utsikt! Skall man se Stockholm, skall man se det från Apberget.

 

Vi njöt och Erik fotograferade.

 

När det sedan blev för kallt vandrade vi ner till en pub och satte oss istället. Det var en riktigt mysig kväll.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jättehärliga bilder! :)

2010-07-05 @ 21:43:27
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/
Postat av: JAWNA

Åh, mysiiiigt!

2010-07-05 @ 21:56:09
URL: http://jawnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0