En fredag med bio och drinkar.


Igår såg jag och några vänner äntligen Sex and the City2.
Jag måste säga att jag faktiskt inte håller med alla som säger att den är "jättedålig". Heller var den inte otroligt bra. När jag först såg ettan på bio fastnade jag direkt i den. Det fanns till och med scener jag grät till. Men inte denna film. Det tog ett tag innan jag fastnade och förstod egentligen inte handlingen. Om det ens fanns någon handling? Eller om den bara skulle visa hur de hade det nu, med sina liv. Dock tycker jag att det är en film som man måste se (som ett sex and the city-fan). Carrie, Miranda, Charlotte och Samantha är fortfarande sig själva. De är roliga, kommer med snitsiga repliker och bara måste älskas.

Även om serien alltid har varit bättre så var detta ändå en helt okej 2:a.

Det var strålande väder ute!

 

Jag hade bara ben.

 

Och Rebbe hade fått sina fräknar.

 

Hon har även precis fyllt 20 och fick ett par trosor av mig i present, speciellt med tanke på filmen vi såg. Dessa stoppade hon i sin väska. Ifall om att hon skulle behöva ett par rena liksom.

 

Efter filmen gick vi ut och tog varsin drink. Jag skulle ha en Cosmopolitan hade jag tänkt!

 

Men bartendern gjorde en specialare till mig istället.

 

Sös kompis (som icke får nämnas vid namn) slog på stort! En vodka martini blev det minsann.

 

Caroline!

 

På vägen hem hittade jag syrener. Jag älskar syrener.

När jag kom hem tvingade Dan mig att titta på slutet av "Shutter Island". Ingen film för mig. Dan kanske borde titta lite mer på Sex and the City och uppleva riktiga filmer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0