Schemat i Tokholm!


Min kusin har verkligen tänkt på allt. Hon och hennes sambo gör allt för att vi ska ha trevligt under vår lilla visit i Stockholm.

Torsdag: Anländer till huvudstaden, lämnar bagaget hemma hos kusin och sedan direkt ut och shoppa! Slänga bort en tusenlapp eller två på finfina kläder kanske? Ta det lugnt mamma, Dan följer med och håller i plånboken. På kvällen blir det parkhäng med utsikt över staden!

Fredag: Denna dag kommer jag och Dan vandra runt i staden själva då Kusin och hennes sambo jobbar. Skall bli intressant att se vart man hamnar. En sak är säker, vi kommer att tappa bort oss!

Lördag: På lördagen skulle det nog vara fest. Tror jag.

Söndag: Globen Skyview och besök på veggorestaurang! Min kusin är nämligen laktosintolerant vegetarian (=vegan). Spännande med nya fräscha maträtter! Inget kött denna vecka inte. BK släng er i väggen!

Men inte skall man planera för mycket. Det blir säkert massvis av ändringar. I huvudsak kommer vi ha kul, kul, KUL!

Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Känner mig mycket lugnare i och med att Dan är med!!

Kramis

2010-07-01 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0