Tisdag blir snart torsdag.


Om två dagar sitter jag och Dan på tåget upp till Stockholm.
Där skall vi hälsa på min kära kusin och hennes fästman. De skall visa oss Stockholms alla underbara sidor (och en och annan rolig klädesbutik!). Jag har sparat pengar och inte köpt en enda ny klänning sedan lönen kom. Det kliar i mina fingrar, väldigt mycket! Det svåra kommer bli att packa. Man vill ha med allt men ändå inget, då man kommer köpa en del där uppe.

Sålla ut bland alla favoritklänningar är nog det värsta.
Annars har jag och Dan haft en strålande tisdag i Malmös kungspark! En röd näsa och bara axlar är allt man kan önska sig en junidag.


Kommentarer
Postat av: Lotti

Vilken söt klänning det ser ut att vara som du har på dig :) Hur länge blir ni i Sthlm? Vi msåte ses... PUSS

2010-06-29 @ 22:16:23
URL: http://yoohh.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0