20 år & 50-tal.


I Lördags hade jag som sagt min 20-års fest.
Temat var "50-tal", och jag kan inte säga annat än att jag njöt av att se hur folk hade lagt ner tid på sin klädsel. Kvällen började som vanligt med en tjejmiddag, med de absolut närmsta vänner. Vi smuttade lite på bålen, åt kaviarrullar och åt sedan mat på den otroligt fina duk jag och Sös hade köpt. Runt 20.00 kom resten av folket och då blev det livat! Jag kan inte tacka nog för den hjälp jag fick att förbereda allt. Mamma stod i köket tillsammans med Marica, Sös fixade klänningen, Neja gjorde mycket av allt.

Även om det var många som fattades från festen kan jag inte säga annat än att jag är nöjd. I slutändan är det ändå de riktiga vännerna som räknas.

Dukningen.

 

Bålen och tilltugg.

 

Neja och Papi.

 

Jag.

 

Marica.

 

Caroline såg ut som om hon skulle gå på en gala.

 

På 50-talet skulle kvinnorna vara i köket.

(Ignorera Mamsens blick.)

 

Sara var också där.

 

Daniel och Sös.

 

Jag gillar den här bilden.



 

Vackra flickor.

 

Det här är Sofie. Hon har ett mycket vackert namn.

 

Marica och Tina.

 

Ali.

 

SofiA och Niclas.

 

Rebbe och Samuel.

 

Jennie, Micke och Markus.

 

Linus och Frida.

 

 

Ekan kom också. Han skulle föreställa Danny i Grease. Man måste uppskatta att han försökte.

 

Mathias hade minsann också klätt upp sig.

 

Neja aka Snövit.

 

Markus hade klätt upp sig riktigt snyggt!

 

Månsson gav mig en chokladkartong minsann!

 

Desirée!

 

 

Svåger Ola, Henke och Papi.

 

 

Jag och fina Mamsen.

 

"Audrey Hepburn och Marilyn Monroe"

 

Fina Rebbis.

 

Tack så mycket för en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Vääärsta bildboomen! Så fin du var! Kul att läsa om en lyckad kväll.



Skymtar inte Dan på någon bild, fick han inte vara med? ;)



Puss!

2010-03-15 @ 20:01:54
URL: http://www.yoohh.se
Postat av: Tina

Fan Sofie, ta bort bilderna på mig! Jag ser fan helt sjuk ut :O

2010-03-15 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0