Dans påbörjade dag.


Jag väckte Dan med frukost på sängen och sång imorse.
Plötsligt insåg jag att min röst inte är så vacker på morgonen och att jag inte kan hela texten på "Jag må han leva..". Men Dan var ändå nöjd, och frukosten flyttades till Tv-rummet.

 

Dan öppnade sina presenter, och oj vad han blev förvånad! Först, en mugg från Lagerhaus med texten "I Love My Computer". Jag tyckte att den passade Dan, då han är en extrem datornörd. Jag menar, vem bygger sin egen dator då man kan köpa en hel? Den andra presenten var en digital fotoram. Där skall visas en massa bilder från våra resor. Kanske en och annan egobild på mig?

Dan var i alla fall nöjd. Jag också.

 

 

Sofie : Bättre än kläder va?

Dan : Mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0