Presenter i massor.


Jag fick så hemskt många fina presenter i lördags, så jag är helt enkelt tvungen att visa er dem. Man märker att mina vänner känner mig väl.

Skålar och Muggar av Ola och Angelica.

 

JAG FICK DEN! JAG FICK DEN! Pinuptavlan av Tina.

 

Tre Marilyn-tavlor av Coffe.

 

Ett jättesött paraply och ett fint halsband av Sara och Mathias.

 

En jättesöt porslins cupcake med godis av Desirée.

 

Fina skor av Linus och Neja.

 

Fina glas och salt- och pepparkar från S&P av Samuel och Ali.

 

En "Tea-burk" och en soptunna av Rebbe och Markus.

 

Även fina 50-tals märken av Rebbe och Markus!

 

En Bodanova skål av Carro med familj.

 

Och sist men inte minst; Halsband, armband och örhängen av kära Danis!

 

Jag är även ytterst tacksam för vinet och cidern jag fick!

Ni är underbara!


Kommentarer
Postat av: Jaana

Jättefint Sofie! :)

2010-03-16 @ 00:47:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0