Då var man hemma!


Det är konstigt egentligen. När man är hemma vill man bara hitta på något, och när man är bortrest är det alltid lika skönt att komma hem igen! Jag har haft två underbara dagar hos min kära mormor i Åhus. Även om allt känns lite tomt i det stora huset, hade hon och jag det väldigt mysigt. Jag älskar min mormor. Något så ofantligt mycket.

På Lunds station såg jag ett par turturduvor.

 

 

Väl inne i Kristianstad gick jag och mormor lite i affärer och besökte sjukhuset morfar låg på.

 

Hemma, hade mormor fått så otroligt många och fina blombuketter.

 

Annars åt vi mest hembakade kakor.

 

Älskade morfars dödsannons.


Kommentarer
Postat av: Lotti

Jag är säker på att din mormor uppskattade din visit där. KRAM

2010-05-07 @ 15:41:10
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0