Valborg i bilder.


Som sagt, Valborg blir alltid misslyckat.
Det började med att det regnade och jag glömde paraplyet när vi skulle åka in till Lund. Därefter hittade vi inte någon av våra vänner bland allt folk i statsparken. Det var dock väldigt trevligt när vi förfestade och åt tillsammans hemma hos mig och Dan. Därefter kom fler vänner och allt var trevligt. Men festen kom väl aldrig riktigt igång känner jag.

Men trevlig sällskap hade vi! Jag älskar mina vänner, de är de underbaraste som finns i hela världen.


Statsparken var full med folk. Det var första året jag var där, men tydligen är det ett jäkla drag varje år.

 

Jag och Caroline blev minsann blöta av allt regn.

 

Men vi försökte vara glada ändå..

 

.. och bestämde oss för att köpa lite godis istället.

 

Körsbärsträden hade äntligen slagit ut i blom!

 

Lite förfest!

 

Danisen.

 

Rebbe hade en för stor klänning.

 

Och sedan kom det folk!

 

 

 

"Den här bilden tänker jag behålla, för den blev bra på mig."

 

Vi fick för oss att vi skulle snusa.

 

 

 

Festen avslutades runt tolv. Men några hjärtevänner stannade kvar och vi diskuterade alla möjliga världsproblem till långt in på natten. Sedan blev det sänggång, och jag och Dan sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0