Efter många om och men.


Jag gav givetvis inte upp och gjorde ett nytt försök till att få perfekta cupcakes igår. Jag hade ju trots allt köpt fina formar och sockerblommor som dekorationer.

 

Den här gången var det bara en som rann över. Framsteg, framsteg!

 

Blanda ihop philadelphiaost, florsocker och hallon och vips har vi kvällens frosting! Sockerblommorna blev ju som pricken över i:et.

 

Ja, de kanske inte blev helt perfekta men jag är nöjd. Övning ger färdighet!


Så här såg det ut när vi hade skräckfilmskväll! Cupcakes, chips, popcorn och läsk!


När jag var liten hade jag två småbröder. Men idag har jag två stora bröder. En syster också så klart.


Jag tog på mig mina mysskor och så tittade vi på Rec, Ghost adventures och Splinters. Men jag sov heeeela natten och hade inte en enda mardröm. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0