En liten promenad i Kävlinge.


Eftersom det var så fint väder denna söndag bestämde jag och dan oss för att gå på en liten promenad i Kävlinge!

 

Vi besökte våra kära vänner, ankorna, nere vid ån.

 

Vi hade med oss lite proviant och matade dem.

 

Jag, som inte är så superglad i fåglar, höll mig på säkert avstånd.

 

Sedan traskade vi vidare och såg ett hus, gömt bakom träd och buskar.

"Tror du Skönheten och Odjuret bor där?" frågade jag Dan.

"Ja, det tror jag." svarade han då. Det tror jag också.

 

Vi fortsatte att följa ån.

 

Såg fler ankor.

 

Och nu lagar vi pannkakor och ska alldeles strax äta.

 

Men Nima får inga pannkakor inte. Hon får hålla sig till sin egen mat.


Kommentarer
Postat av: Z

awww.. vilka pensionärer! :)

2010-10-11 @ 17:01:55

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0