Vem sa att jag inte kunde laga mat?


Idag har jag varit en riktig hemmafru! För det första har jag 50-tals-städerska-frisyren och för det andra har jag både städat och lagat mat. Jag fick en liten idé att vi skulle ha köttbullar. (live long and prosper!)

 

Så när mannen min kom hem var det bara att sätta igång. Jag gjorde självklart efter mormors recept, men de blev ändå inte lika goda som hennes.

 

Nima var också sugen på köttbullar.

 

Så var det bara att duka bordet och fixa mysstämning.

 

Taadaaa! Potatis, köttbullar och hemlagad brunsås! Gott var det också. Så-det-så.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men ooj vad gott det såg ut då!!

Sjukt sugen blev jag på köttbullar...mums.



Vi har huset nu, men ska bara måla om 2 rum innan vi flyttar in allt. Så, så fort vi e klara så e det dax. Ska ha massa julmys, julbak och sånt hos mig i Dec. Du MÅSTE komma då :)



Myyys.



:-D

2010-10-05 @ 21:30:09
URL: http://wiren.nu
Postat av: M

Vad duktig du är!!! Ser gott-gotti-gott-gott ut!!

Puss

2010-10-06 @ 13:10:16
Postat av: angelica

du e ju super duktig det hade jag ALDRIG klarat haha

2010-10-06 @ 17:05:09

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0