Allergi?


När jag var mindre hände det någon enstaka gång att ett myggbett svullnade upp och blev gigantiskt. Denna sommaren har det hänt oftare. Igår när jag satt i mammas och pappas uterum upptäckte jag att jag hade fått tre myggbett på armen. Inte så farligt tänkte jag och tittade vidare på filmen. Men idag vaknade jag med tre kliande, svullna fläckar. Det är ömt och kliar som aldrig någonsin.

Enligt google är jag allergisk. Men man kanske ska besöka vårdcentralen och höra vad dem tycker?

Dan fick vara med på ett hörn.



Kommentarer
Postat av: sara

Ojdå! Där sitter Dan i bakgrunden och spelar dator!! Inget han brukar göra va? :O ;)

2010-09-13 @ 22:25:26
Postat av: M

Myggen är giftiga i år! Tror inte att du är allergisk, men kolla med VC ändå! :-) Puss

2010-09-14 @ 08:47:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0