Den nya datorn.


Dan berättade för mig att han hade hittat en dator som skulle passa mig. Jag visste faktiskt inte hur väl han egentligen kände mig. Den var ju helt perfekt! Medan Dan pladdrade på om upplösning, tum och prestanda brydde jag mig bara om två saker; att den skulle ha webbcamera och att den inte skulle vara helt svart. Medan jag kryssade av mina två krav godkände Dan den också. Idag fick jag hem den! En Sony Vaio. Den är silvrig och vit, har sköna knappar och är lagom stor. En alldeles utmärkt dator för lilla mig!

Jag skall fylla den med rosetter och bilder på prickiga klänningar. Jag skall ha Betty Boop som bakgrundsbild och göra den helt unik! Den skall vara min, bara min.

 

Dessutom blir det inte bara spegelbilder som läggs upp längre!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Skitfin dator! Det var riktigt fint du hade fixat luggen också :D <3

2010-09-08 @ 00:04:19
Postat av: M

Oj, oj, oj vilken fin dator!!

2010-09-08 @ 09:15:55
Postat av: Lotti

Så fin! Då bloggas det lite mer nu då? ;)

Lycliga Sofie :) hi

2010-09-08 @ 11:15:06
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0