En mörk kväll med ett hemskt sockersug.

Igår satt jag och Dan och tittade på Tv. När det plötsligt hände något! Det började bubbla inom oss och vi insåg att vi var sockersugna. Vi tittade på klockan och såg att den var efter nio. Affärerna hade stängt! Vad skulle vi göra?!

 

Då började jag rota i skafferiet och se vad jag hittade! Alla ingredienser till chokladbollar! Äntligen lite ljus i den väldigt mörka sockersugstunneln.

 

Vi slängde ihop alla ingredienser och rullade bollar, stora som små. Lite för mycket smör och inget kokos men det fick duga! Så tryckte vi i oss allihopa och tittade på vänner. Sedan levde vi lyckliga i alla våra dagar!


Kommentarer
Postat av: des

Haha! Ni e så söta :) och jag vet precis den känslan att vara sugen på något när affären har stängt! Bra lösning!

2011-04-14 @ 20:28:47
Postat av: M

Ni är allt lite knäppa ni!! :-)

2011-04-15 @ 09:46:46

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0