En torsdag i Landskrona.

Igår var jag ledig och åkte hem till Linus och Neja för att umgås lite.

 

Deras lägenhet är så himla ljus och fin. Man vill bara flytta in, läsa tusen böcker i deras säng och äta frukost vid deras köksbord.

 

Fast sängen var redan upptagen. Den här filuren vill dock hellre ligga på böcker än läsa dem.

 

Jag hade bakat choklad-, cola- och marshmallowsmuffins. De blev sisådär. Lite torra och lite brända. Men Neja bjöd på spagetti och köttfärssås, så det vägde upp det hela!

 

Vid halv åtta tiden promenerade vi hem till Sara och Mattias. Vi hälsade på deras jättefina katter och åt våra torra muffins. Där stannade vi någon timme och pratade om vad vi hade gjort den senaste tiden. Sedan gick vi tillbaka till Linus och Neja, och vid elva åkte jag hem. Det var en mysig dag, men idag är det fredag och nu skall jag till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0