En trött Sofie och en regnig tisdag.

Då har jag haft morgonpass på jobbet, tre dagar i rad. Jobbigt men ändå inte på något sätt. Skönt att sluta tidigt, jobbigt att gå upp tidigt. Så är det ju. Men nu är jag trött och det regnar ute. Det ligger en klänning på posten som väntar på mig, men den får nog ligga kvar där idag. Japp, en stackars klänning får det bli denna månad. Så är det när man skall spara till ny lägenhet och en efterlängtad Stockholmsresa. Dan drar mig i öronen så fort jag bara skriver A:et i asos i adressfältet på datorn. Här är det hårda pix!

Men det är väl bra ändå. Om man kanske skall bli en student får man väl börja leva som en också. Snålt.

Kommentarer
Postat av: M

Duktig flicka!Duktig Dan, som drar i öronen!! :-)

Kramis till er båda

2011-04-06 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0