Ett foto i timmen.

Bloggen Niotillfem brukar göra så kallade Ett foto i timmen-inlägg. Detta tyckte jag var lite roligt och provade på. Så här såg min måndag ut!

10.00 Denna morgon, precis som de flesta morgnar, åt jag frukost framför TV:n. Vissa tycker det är konstigt att äta kaviar och gurka tillsammans. Men jag tycker det är gott.

 

11.00 tittade jag och Dan på världens bästa True Blood. Fast den nya säsongen är rätt dålig måste jag erkänna.

 

12.00 Dags att göra sig i ordning och städa! Dans bror Lars skulle ju komma på besök.

 

13.00 Baka äppelpaj!

 

14.00 Klart!

 

15.00 Lars har kommit och vi äter äppelpaj och pratar om hans jordenrunt-resa.

 

16.30 Lars visade några bilder från sin resa. Vi hade redan sett det mesta på hans resedagbok, men här fick vi se några som han inte hade laddat upp och det är ju alltid kul!

 

17.30 Vi tittade fortfarande på Lars bilder och katterna sov.

 

18.30 Lars tog bussen hem och jag och Dan gick till Sandskogen för att springa/gå slingan. Mysigt med en kvällspromenad!

 

20.00 En sen kvällsmat! Äggmacka passade oss alldeles utmärkt.

 

21.00 Dan ville se Scream4 och jag som inte är så jätteglad i skräckfilmer tvekade lite men gav med mig. Den var inte så jätteläskig faktiskt. Inte om man sett de andra.

 

23.00 tittade vi på Vänner för att avsluta kvällen och nu har jag sett hela boxen. Lite sorgligt måste jag säga. Jag hade velat se mer! Det är ju en sådan underbar serie. När Dan var så trött att han höll på att somna slet han mig från TV:n och vi gick och lade oss. Det var vår måndag!


Kommentarer
Postat av: M

Du är knäpp du!! Puss

2011-08-17 @ 08:40:31
Postat av: Rebecca

haha... vad kul!



men äter du ingen lagad mat! ;)

2011-09-06 @ 19:27:00
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0