Fredag.

Nu skall jag alldeles strax bege mig till Center Syd för att leta nyårsklänning.
Innan ni som är 40+ som läser den här bloggen (Mamma) börjar tänka "Sofie har så många klänningar, hon behöver inte en ny till nyår", skall ni veta att förra månaden köpte inte jag en enda klänning! INTE EN ENDA PÅ EN HEL MÅNAD!
Dessutom är det ju faktiskt Juletider och pappa säger alltid att man skall vara snäll vid Jul. Man skall alltid lyssna på vad pappa säger (Eller hur, Mamma?). Så nu skall jag cykla ner till Center Syd, leta efter en nyårsklänning och sedan skall jag jobba 4 timmar på Din Sko. Därefter sticker jag och Dan till Markus och Matilda och blir uppassade.
Somliga har det bra!

Kommentarer
Postat av: Papi

Me like!

2011-12-02 @ 19:35:54
Postat av: Papi

Me like!

2011-12-02 @ 19:37:48
Postat av: Papi

Me like even more

2011-12-02 @ 19:40:21

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0