Lite uppdateringar.


- Det är inte längre 10 minus och solen har äntligen kommit fram på heltid.

- Igår åkte Dan in i en främmande kvinna i skidbacken. Han blev alldeles utom sig och bad om ursäkt 10 gånger.

- "Tack" (som stavas Tak) betyder "Ja" på polska. Medan jag gick runt och tyckte att alla polacker var hemskt artiga så svarade de egentligen bara på fraser.

- Vi dricker drinkar för 30 kronor/styck varje kväll.

- Jag har träningsvärk i hela kroppen.

- Bloggvärlden fortsätter utan mig och jag får ångest varje gång jag öppnar datorn och upptäcker hur mycket jag missat.

- Jag fyller år på lördag och vill absolut inte åka hem. Jag vill inte tillbaka till verkligheten riktigt än.


Hoppas ni har det bra där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0