Sådant jag hittar i mitt bildarkiv.

Det är lite roligt att titta på gamla bilder och undra vart de där åren tog vägen egentligen.


Jag och Dan lagade ofta Tacos i hans gamla etta.


Vi var på fester och jag var visst lite rödhårig.


Sedan blev jag blond, klippte av halva håret och Dan fick ett Cola Zero-behov.


Jag fick kaninöron i en gratis-påse från Konsum.


Vi åkte till Kroatien och jobbade på vår solbränna.


Och skrattade åt utländska bilar.


Vi flyttade till vår lägenhet i Kävlinge och jag kände mig mer vuxen än någonsin tidigare.


Danis fick slita en del.


Vi fick hem Nima, och jag var visst mörkhårig igen.


En vecka var vi i Polen.


Och var grymma på att åka skidor.


Annars ser de flesta bilderna ut så här!
Tänk så fort tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0