Några tankar så här på natten.

- Jag måste verkligen skaffa mig ett par gummistövlar. Av en konstig anledning slängde jag mina gamla när vi flyttade. Jag hade inte ens haft dem i ett år. Jag antar att jag inte orkade packa ner dem.

- Är det bara jag, eller pendlar Chandler i Vänner sjukt mycket i vikt? Först är han smal, sedan blir han lite pluffsig, sedan blir han smal igen.. osv.
- Jag hatar tequila, ändå drack jag det igår. När folk frågar varför så svarar jag "Men jag drack bara två". Precis som att det skulle vara en ursäkt?
- Jag förstår inte varför jag egentligen inte sover. Igår (imorse) gick vi och lade oss halv fem på morgonen och vi gick upp kvart över tio. Ändå sitter jag här, fastklistrad framför datorn. Det måste varit den där powernapen på 20 minuter som gjorde susen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan svara på en sak, Chanlder pendlar i vikt för han hade problem med droger under serien. När han är smal tar han droger och när han gått upp i vikt har han slutat!

2011-07-25 @ 15:37:21
URL: http://panil89.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0