Ett bildregn från tvillingarnas födelsedag.

I fredags firade vi mina bröders födelsedag. Här har vi dem, finklädda och allt!

 

Det blev en stor brakfest med nästan hela släkten. Folk kom från Sölvesborg, Åhus, Varberg och Stockholm för att vara med.

 

Carl och Christoffers kompisar var självklart också med!

 

"Ungdomsbordet"!

 

Stefan, Tesse och Dan.

 

Mina kusiner Elin och Frida.

 

Jag var med på en och annan bild också!

 

Fina kusin Therese!

 

Så sjöng vi och hyllade att Carl och Christoffer numera är 16 år!

 

Sedan spelade Carl och hans vän Pontus lite gitarr och vi samlades för att lyssna. När klockan var två, nästan alla gäster hade åkt hem och Dan hade gått in i en glasdörr kände vi att det var dags för oss att sova. Det var den finaste kvällen på länge. Det finns ingen släkt som vår släkt. Så är det bara.


Kommentarer
Postat av: sandra

dem är inte alls så lika nu längre! innan kunde jag inte se skillnad på dem :D

2011-06-05 @ 17:37:12
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0