Idag bor jag i mina orangea pyjamasbyxor.

Jag är sjuk. Igen, får man nästan säga med tanke på att jag var det för ungefär en månad sen. Jag som inte brukar bli sjuk ofta. Inatt hade jag en feberdröm om häxor och demoner. Antagligen på grund av filmen "Season of the witch" som vi såg igår. I vilket fall som helst slutade det med att jag satte mig upp skakandes i sängen och bad Dan att han inte skulle låta de ta mig. Men febern är ändå inte det värsta. Jag mår illa samtidigt som magen kniper något fruktansvärt.

Jag tycker synd om mig själv. Mycket. Körlektionen är inställd och jag tänker verkligen inte städa idag. Annars är detta min lediga dag. Roligt.


Kommentarer
Postat av: sandra

ååh, du måste berätta. var den filmen bra? funderar på att se den i helgen. är den sevärd?

2011-03-17 @ 17:50:48
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: M

Hoppas du mår bättre idag!! Puss

2011-03-18 @ 08:20:51
Postat av: tush

Den filmen va ingen höjdare, vad tyckte du?

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0