Minigolf, chokladfondue och en hund som heter Siri.

Fredagkvällen spenderades hemma hos Niclas i Teckomatorp. Vi började med att spela lite minigolf.

 

Här har vi Sös i full fart!

 

Jag spelade i högklackat, och det gick faktiskt ganska bra. Jag kom trea, av fem. När klockan var halv 8, det var mörkt och fingrarna kalla kände vi att det var dags att gå hem till Niclas.

 

Han hade förberett en trerättersmiddag! Min kamera ville inte samarbeta, men värden måste ju vara med på bild. Så här har vi en fin, men orange, Niclas!

 

Lina och Emelie!

 

Till förrätt blev det toast skagen och varmrätten var lax med cashewnötter och sweet chillisås. Till efterrätt hade Niclas bakat kladdkaka och som pricken över i:et åt vi chokladfondue till kaffet! Choklad i massor.

 

Niclas har två hundar. Mingla och Siri. Här har vi Siri! Hon tycker om att pussas och bli klappad på magen. Jag, som tycker väldigt mycket om hundar, klappar gärna magen! Särskilt när det är små, lurviga hundar som vill bli klappade. När klockan var halv två var det dags att ta våra mätta magar, tacka Niclas för allt och åka hem. Det var vår trevliga fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Heeeeeeeeeeeeeeeej :) Hittade en klänning du kanske gillar???!!??!



http://www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/_/N-f4bZ1z141xe?Nr=290102&sta=gyiZf4aZ1z141xe|||20



puss <3!

2011-03-27 @ 10:44:59
Postat av: Ruben

Huset till vänster på andra bilden ....där bor min far =)

2011-03-27 @ 13:36:37
Postat av: Louise

O ni tittade inte inom mig denna gången heller :(

2011-03-27 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0