På vårt kylskåp.

Dan och jag har kommit överens om att köket är mitt. Eller, jag får i alla fall dekorera det precis som jag vill. Så jag tänkte visa hur vårt fina kylskåp ser ut! (I brist på annat.)

 

Allra längst upp sitter den här skylten som Dan gjorde när vi precis blivit tillsammans. Den skall alltid få sitta på vårt kylskåp. Alltid, alltid, alltid.

 

Annars har jag mest satt dit saker som jag tycker är värt att spara eller verkligen inte vill kasta. Som Morfars dödsannons eller en konsertbiljett till Lars Winnerbäck som var den första konsert jag och Dan gick på.

 

Annars har jag satt upp fina klippkort som jag fått av Rebbe i födelsedagspresent eller dagar från min pinup-kalender. Jag har satt upp både min och Dans födelsedag, men denna satte jag upp bara för att den var fin och fick inte kastas.

 

Den avlånga lappen med fotografier har jag faktiskt fått med en klänning jag beställt från Asos.

 

Självklart måste man ha en "attköpa-lista" och dessutom vi satt upp Dans schema så vi kan hålla koll på hur han jobbar. Och det var vårt kylskåp!


Kommentarer
Postat av: M

Har du lärt dig detta hemifrån?? Kände på något sätt igen det! Kram

2011-03-30 @ 09:31:41
Postat av: M

Har du lärt dig detta hemifrån?? Kände på något sätt igen det! Kram

2011-03-30 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0