Hos Rebbe och Johan.

Igår var vi bjudna hem till Johan och Rebbe i deras nya lägenhet.

 

De bor i Svedala och har nog den finaste hyreslägenhet jag någonsin sett. Dessutom är Rebbe så himla duktig på att inreda. "Jag flyttar in." sa jag bestämt, men så blir det ju inte riktigt.

 

Här står Rebbe i köket!

 

Fina Dan i en fin lägenhet.

 

Till förrätt fick vi grovt bröd med hemgjord gubbröra. Det blev det ingen bild på, men här har vi varmrätten! Kalvkött, hasselbackspotatis och rödvinssås. Mmm!

 

Rebbe och jag har känt varandra länge. Ungefär sedan vi var 15 år.

 

Till efterrätt hade de gjort hemgjord glass med smak av vit choklad! Den var så himla, himla god!

 

Efter maten pratade vi länge och väl. Därefter spelade vi lite Kinect, som var jättekul! Det var första gången jag och Dan spelade. Man kan ju inte säga annat än att man ser rolig ut! Vid halv ett var det dags för oss att ta sista tåget hem fast att vi egentligen inte ville åka. Jag fick nästan slita Dan från soffan. Så är det när man har trevliga kompisar som man vill sitta uppe hela natten med. Här har ni förresten en bild på Svedala som jag tog från Rebbe och Johans takfönster. Japp, de har takfönster. Hela fem stycken. Om inte fler.

Tack för en väldigt trevlig och mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0