Tusen & 2.

Igårkväll var vi hos Sös i Malmö och det blev bestämt att vi skulle äta på ett ställe som heter "Tusen & 2". Sös berättade att de hade väldigt goda hamburgare där!

 

Jag hade aldrig varit där innan. Men det var ett mysigt ställe med bland annat Clint Eastwood och Chuck Berry på väggen.

 

Dessutom fanns det hamburgare som hette Heart Attack och Honeymoon. En burgare hette Elvis! Den innehöll bacon, bananer och jordnötssmör. Men jag höll mig till en vanlig ostburgare.

 

Dan var där och beslutade sig för att ta en orginalburgare.

 

Sös och Carl. Christoffer ville inte vara med på bild, men han fanns där!

 

Här har vi mig! Hej, hej.

 

När maten kom in var alla hungriga och började äta direkt, så jag glömde bort att fotografera! Men här har ni Sös halvätna Jack Daniels-burgare. När klockan var åtta var det dags att bege sig hem till Sös för att titta på Eurovision Song Contest och äta lite kladdkaka! Men då ville inte kameran mer. Men vi blev i alla fall glada över att Sverige kom trea! Yey!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du borde testa Lucy's i Lödde. 50-tals cafe och restaurang :)

2011-05-15 @ 23:37:14
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0