1:e Advent med hemgjorda köttbullar och strömavbrott.

Igår var det 1:e Advent. Det firade inte jag och Dan så himla mycket. Vi satt mest och pluggade, som vi praktiskt taget har gjort hela helgen. Tentan idag, gick helt okej! Jag vill inte ta ut någon glädje i förtid.

 

Men visst julpyntade vi också denna söndag!

 

Dessutom åt vi hemgjorda köttbullar, potatis, brunsås och rödkål!

 

Vid 21-tiden på kvällen fick vi strömavbrott och fick tända massvis med ljus! Strömmen kom inte tillbaka förrän 06.30 imorse. Jag är mest glad över att den kom tillbaka överhuvudtaget. Det var inte jättelätt att sminka sig i mörkret imorse, kan jag meddela.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser ju ändå väldigt mysigt ut!:)

2011-11-28 @ 19:47:56
Postat av: M

Så mysigt ni gjort!! Puss

2011-11-30 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0