Bara några minuter till..

Idag försov jag mig.
Klockan ringde 07.15 och jag vaknade. Jag kände mig mer trött än vanligt, stängde av alarmet och tänkte "Jag skall bara sova några minuter till".

08.00 vaknade jag. När man precis vaknat och tror att det man drömt är verklighet, tar det lång tid innan man förstår. "Är klockan 08.00? När skulle jag gå upp? Har jag försovit mig? När går min buss egentligen?". Då slog det mig. Min buss skulle gå om en halvtimme!

Det var bara att skippa duschen, sminka mig på fem minuter och slänga i mig frukost. Men jag hann! Jag hann till och med kolla facebook innan jag gick till busshållsplatsen. Precis, jag GICK till busshållsplatsen och behövde inte slänga mig på cykeln.

Mamma är nog riktigt stolt över mig.

Kommentarer
Postat av: M

Alltid stolt över dig!! :-) Puss

2011-11-17 @ 08:58:41

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0