Halloweenfest hos familjen Strandberg/Andersson.

Igår hade vi Halloweenfest och vi hade dekorerat lägenheten därefter!

 

Dan var död, läskig och fin.

 

Så började det trilla in lite folk. Hela 27 personer samlades i vår lilla tvåa. Lagom trångt.

 

Sös och Jennie var karaktärerna från Sweeney Todd.

 

Niclas och Sarah var babies.

 

Neja och hennes pojkvän Robin! En död cowboy och en död doktor.

 

Fredrica och Samuel kom direkt från 80-talet.

 

Ruben var en hårding, minsann!

 

Jacob, Jenny och Rebecca!

 

Ralle Viking!

 

Det ultimata paret Jennie och Micke! Även kända som Captain Jack Sparrow och Skotte.

 

Julia och Sara!

 

Rebecka och Johan var en älva och en nörd!

 

Carro var en fin flygvärdinna som faktiskt serverade folk snacks. Mycket exklusivt.

 

Pontus, Christoffer och Carl var utklädda till Christoffer. Jag vet, lite rörigt. Men väldigt ambitiöst! De hade fixat skyltar och allt. Dessutom var de likadant klädda.

 

Roger och Marica var stiliga vampyrer!

 

Folk förstod inte riktigt vem jag var, så jag fick springa runt med min Audrey Hepburn-tavla och visa dem. Då fick jag komplimangen att jag var väldigt lik.

 

Jag och Sara!

 

Emelie och Andreas. Alice i Underlandet och Surfare/Beach boy.

 

Bilregnet får avslutas med en bild på Lars som var klassikern Scream. Det var en mysig och trevlig fest med många nya ansikten! Vissa gick tidigt och andra stannade längre. Jag var i alla fall inte i säng förrän halv fyra. Idag är jag därför trött. Väldigt trött. Tack alla för en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mycket trevligt!

2011-11-06 @ 22:33:42
URL: http://andihatecats.wordpress.com
Postat av: M

Gillade trillingarna! Ni var också bra!! :-)

2011-11-07 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0