Sådant ni kanske inte visste.

- Jag tittar just nu på 15 olika aktiva serier. "Fringe", "Pan Am" och "New girl" är bara tre av dem. Nu när jag pluggar har jag upptäckt att det tar upp en ganska stor del av min fritid. Men man kan ju faktiskt inte sluta mitt i en säsong.
- Förra veckan grät jag till "Kung Fu Panda 2". Dan skrattade lite åt mig. Men en del av filmen var så himla sorglig.
- Jag har, sedan vi fick det senaste studielånet, inte köpt en enda klänning. Inte ett enda klädesplagg faktiskt. Dock har jag hittat tre klänningar jag skulle vilja köpa, men än så länge har jag hållt mig i skinnet! Dan, däremot, har köpt en ny vinterjacka, slips och kavajbyxor. Men å andra sidan, shoppar han inte lika mycket som jag. Så det är kanske okej ändå.
- Dan fick VG på sin första tenta och jag har precis börjat plugga till min. Ångest, det där.
- På fredag gifter sig Dans bror och hans sambo. Då skall jag och Dan vara vackra och matcha med klänning och slips. Vi kommer dock inte vara lika vackra som bruden och brudgummen. Ingen kommer att vara lika vacker som bruden och brudgummen.
- Nu skall jag rensa kattlådan. Y.e.y.

Kommentarer
Postat av: M

Grattis till Danisen!!

Ni kommer att bli supervackra på bröllopet!! Puss på er!! :-)

2011-11-08 @ 08:22:34

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0