En himlans fin tisdag.

Idag har jag varit på himla bra humör. Kanske är det för att det har varit så himla fint väder idag.


Kanske är det för att jag möts av detta när jag går in i sovrummet.


Eller också är det för att jag har fått hem min efterlängtade klänning från Asos. Antagligen är det lite av varje. Klänningen, förresten, är den sista jag kommer att köpa på ett tag. Nu när man studerar har man ju inte råd att springa runt och köpa en massa fina klänningar till höger och vänster. Men jag tror allt att jag klarar mig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad fin klänning Sofie! Verkligen du. Och jag älskar när klänningar går ut sådär från midjan.

2011-10-11 @ 18:44:53
URL: http://andihatecats.wordpress.com
Postat av: M

Jättefin! ....och den sista på ett tag.... ;-)

2011-10-12 @ 08:12:55

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0