Inflyttningsfest - Släktkalas.

Igår hade vi släktkalas i vår lägenhet! Min kära släkt hade ju inte sett vår lägenhet och det var det ju dags för! Här har vi kusin Therese och moster Carita!

 

Vi hade lagat massa med mat! Med hjälp av mamma och Sös då förstås.

 

Nu kanske det är dags att berätta att jag har en ny kamera. En Olympos E-PL1. Den användes flitigt för första gången igår. Men mer om den senare.

 

Bror Carl och Sös.

 

Vi hade dukat upp i stora rummet så att alla 15 stycken kunde sitta samlat.

 

Kusin Hampus.

 

Stefan.

 

Den fina, högljudda släkten! Jag hade glömt att informera grannarna om att vi skulle ha folk över. "Det blir ändå inte så högljutt", tänkte jag. Vet inte var jag fick den tanken ifrån. Men ingen har klagat idag, så vi var kanske inte så högljudda trots allt. Eller så har vi bara snälla grannar.

 

Mysigt.

 

Så blev det mörkt, vi åt tårta och fortsatte att ha trevligt.

 

Så öppnade vi de fina presenterna vi fått, sjöng lite till och pratade tills klockan var runt ett. Då gick de sista hem till mamma och pappa för att sova och jag och Dan gick och lade oss. Idag har vi inte så mycket att städa då folk plötsligt ställde sig och började diska igår. Det uppskattas mycket kan jag säga! Men vår släkt är underbar. Helt underbar. Så är det ju bara.


Kommentarer
Postat av: M

Ja, vad hade vi gjort utan denna knäppa släkt!!! :-)

Puss på er och tack för senast!!

2011-10-03 @ 14:45:04

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0