Olympus E-PL1.

Då skall ni få träffa min nya kamera!

 

Det är en Olympus E-PL1 och jag är lite småkär. Men jag är ju ingen kamera-expert. Dock är det den bästa kameran jag någonsin haft och den första där jag kan byta objektiv. Till kameran fick man ett 14-42mm objektiv (om det säger er kamera-experter något) och jag hittade nyss en inbyggd blixt! Jag har inte lärt känna den helt och hållet nämligen.

 

Men jag älskar att den ser lite ny och gammal ut på en och samma gång. Lite som en gammal vanlig kamera, samtidigt som den är hur ny som helst. Den är lagom stor för den delen också! Jag och Olympus kommer nog ta många fina bilder tillsammans.

 

Och det var min nya kamera!


Kommentarer
Postat av: Martin

Hittade din blogg av en slump, då jag också snart ska köpa den kameran och bara letade runt lite grann. Den verkar ju bra i alla fall (är heller ingen expert). Snygga kläder, förresten! :)

2011-10-15 @ 00:53:47
Postat av: amel

har också en sån kameran fick den för så där 1 månad sen. c:

den fuunkar suuperduuuperbra! :d

älskar den verkliiiigen. ♥

2012-01-08 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0