Ur min telefon.

Då var det dags att titta på lite fler bilder som jag tagit med min iPhone!


Till vänster har vi söta Nima, och till höger är en av många dagar vi fikade med min projektgrupp! Man behöver fika när man skall skriva en mycket tråkig rapport.


En dag var jag hemma hos Jenny och åt pannkakor, och en annan dag hade jag på mig röd kjol och mina nya vita skor.


Vi var hemma hos Jaana en kväll! Gosade med hennes katt Zelda och spelade charader. Till höger har vi nämligen Desirée som försöker visa något!


När vi ändå håller på att visa bilder på katter så kan ni få se Isa också! En kväll när vi skulle sova.


Jag har även jobbat lite på Burger King, och varit ute i den fina solen med Dan!


En dag var vi hemma hos mamma och pappa på familjemiddag. Till efterrätt fick vi ostkaka med grädde och sylt!


Jag provade en klänning på H&M, som faktiskt fick stanna kvar i affären! Och bredvid har vi en del av vårt kök, som vi gjort om lite. Jag var så himla trött på cupcakes och pinuppor, så jag gjorde om lite. Vinstället har vi fått från Dans bror Ola och han fru Angelica!


Till middag en kväll åt vi en blandning mellan risotto och paella. Till höger har vi en stol som vi tänkte köpa till pappa i födelsedagspresent, men lät bli. Den är nog alldeles för liten ändå.


Så avslutar vi detta inlägg med en bild som bevisar att våren äntligen är här! Den är inte en minut för tidig!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket snyggt vinställ! Det gillas!

2012-04-23 @ 10:16:50
Postat av: M

Jag gillar stolen!!

2012-05-02 @ 14:10:47

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0