Hej då, Burger King Triangeln.

Imorgon är min sista dag på Burger King i Malmö. Det är lite blandade känslor måste jag säga. Det finns de personer som jag kommer att sakna så himla mycket och att inte tala om att jobba mitt i Malmö. Men nu skall jag ha lite semester, klara min dumma omtenta och till hösten skall jag börja jobba extra på det nyöppnade Burger King i Löddeköpinge. Det skall bli skönt att få cykla tio minuter till jobbet istället för att åka buss i 40. Så ikväll har jag och Dan bakat chokladbollar som tack för våra år på BK Triangeln! Det har varit ett par slitsamma men roliga år!


Kommentarer
Postat av: jawna

ÅR? Har ni jobbat så länge där? Jag är ju helt efter :P

2012-08-15 @ 23:07:07
URL: http://jawnas.blogg.se
Postat av: M

Ser gott ut!!

2012-08-16 @ 08:29:49
Postat av: Jenny

Vad skönt att det blev Lödde! Och de där chokladbollarna ser inte helt dumma ut!

2012-08-16 @ 11:10:34
Postat av: Ellen

Taaaaack! Dom va mumsiga ;) kommer sakna er!

2012-08-16 @ 19:24:27

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0