Malmöfestivalen och Melissa Horn.

Igår åkte jag och fina Carro in till Malmöfestivalen! Syftet var att kolla på Melissa Horn. Men vi var givetvis tvungna att titta på festivalens utbud också!
 
Det var mycket folk ute, fast att det var en vanlig tisdag. Men det är väl klart, det är ju Malmö.
 
Jag var väldigt hungrig då jag hade sparat mig hela kvällen så att jag kunde äta langos! Älskar langos. Det är nog höjdpunkten med festivaler.
 
En lycklig Sofie!
 
Efter vi hade ätit upp, mötte vi Jenny och hennes vänner och ställde oss på stortorget för att invänta Melissa Horn!
 
Carro och jag såg henne tillsammans när hon spelade på Malmöfestivalen för två år sedan. Då tyckte jag att alla låtar lät likadant och kunde inte en enda. Nu kunde jag och sjöng med till nästan alla!
 
Så. Himla. Bra.
 
Och när hon hade spelat klart tog Carro tåget till Helsingborg där hon numera bor. Hon bodde bara någon gata från mig innan, men nu måste jag ta både tåg och bussar för att träffa henne vilket känns lite sorgligt. Sedan gick jag och Jenny och köpte brända mandlar och därefter tog jag bussen hem. En fin festivalkväll! Imorgon skall vi in och se Kapten Röd och Timbuktu. Dem får man ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0