Min och Egoinas humor.

Sofie uppdaterar sin Facebook-status.

Sofie: Äter glass i soffan och tittar på Cry Baby med Johnny Depp. Mer tjejigt än såhär kan det faktiskt inte bli..
Egoina kommenterar : Skicka hit Johnny sen när du är klar med honom!
Sofie skickar sms till Egoina.
Sofie : Jag har faktiskt filmkväll med Johnny! Han sitter i min soffa!
Egoina : Tänkte hur i helskotta du fått hem honom till dig!
Sofie : Jag ringde honom och bara "Kommer du över på glass och film?" så tog han första bästa flyg hit! Har gett honom din adress nu. Han är på väg till dig!
Egoina : Sjukt ego att välja en film där han själv är med i dock..
Sofie : Sa jag också! Men han är rätt ego han.
 
Johnny hälsar förresten!

Kommentarer
Postat av: M

Hälsa tillbaka!! PoK

2012-08-09 @ 10:31:40

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0