Sju tjejer och en kräftskiva.

Igår hade vi en dödsmysig och rolig kväll! Några av mina absoluta favoritpersoner samlades för att ha en liten kräftskiva! Eftersom mamma och pappa inte var hemma så fick vi låna deras uterum. Somrigt och bra!
 
Neja och Egoina var där!
 
Jaana också!
 
Sara!
 
Jag ställde in lite fel inställningar på kameran och jag och Jaana blev likbleka!
 
Så kom Desirée och Caroline också och det var dags att börja äta! Vi diskuterade och gissade vad vi har för egenskaper som andra människor inte gillar. Vi kom fram till att Neja är blyg samtidigt som hon har grov humor, folk förstår inte när Egoina skämtar och jag är helt enkelt för trevlig. "Jag tycker inte om Sofie, hon är bara så himla trevlig". Aj, ja den sved ju verkligen. Det är tur att vi tycker om varandra i alla fall.
 
Egoina hade gjort hemgjord aioli!
 
Så blev det kväll och vi satt kvar i uterummet med tända ljus!
 
Vi drack Baileys..
 
..och åt chokladpudding. Men den har vi ingen bild på, så ni får en bild på Jaana istället!
 
Vi passade även på att doppa fötterna i poolen! Är det sommar så är det!
 
Så avslutar vi med en tramsbild på mig med mammas glasögon i en stor plastpåse och Desirée! Ibland tror jag att jag endast är tolv år gammal, innerst inne. Mina vänner är så himla underbara och jag älskar vartenda hårstrå på dem! Tack för en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: jawna

Hahaha, sista bilden! Bilderna var superfina, och kul att jag fick ersätta chokladpuddingen. Haha!

2012-08-05 @ 22:09:02
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: M

Tycker faktiskt du är lite lik mig i glasögonen... Puss

2012-08-09 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0