Niclas och Sarahs inflyttningsfest.

I fredags var vi ju på inflyttningsfest hos Niclas och Sarah! Vi välkomnades med personliga välkomstdrinkar!
 
De hade även dukat upp med ofantligt goda snittar, crustader och ost och kex! Så himla gott. Jag som inte hade hunnit äta middag, blev fruktansvärt glad.
 
Så var det dags för husesyn! Här har vi hallspegeln med mig i!
 
I köket hade de en väldigt fin fondvägg, kakel med små Eiffeltorn på och väldigt stora fönster. Hur fint som helst alltså!
 
Några av gästerna!
 
Caroline var där!
 
Niclas, Lars och Dan också!
 
Så fortsatte husesynen in i sovrummet!
 
Så himla mysigt och många prydnadssaker! När jag och Dan hade inflyttningsfest i vår första lägenhet så hade vi nästan inga prydnadssaker alls. En och en annan blomma kanske. Jag tycker att prydnadssaker och dekorationer är så himla viktigt! Det är dem som får lägenheten att vara personlig och kännas som ett hem.
 
Sedan glömdes kameran bort lite och det här är den sista bilden från kvällen! Vi drack shots, pratade gamla pojkvänner och åt snittar tills vi storknade. En väldigt fin och mysig kväll som slutade klockan två på natten. Tack Sarah och Niclas för en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0