Nyårshandlande.

Idag har jag, Neja och Rebbe varit och handlat en massa, massa på Center Syd. Vi började med att försöka hitta en klänning till Rebbe. Kan meddela att vi hittade en tillslut!

 

Dessutom lunchade vi på McDonalds! Ja, man måste ha svartpeppar i dippan! I ketchupen också. Man måste!

 

Så var det dags att handla mat och dekorationer till nyår! Rebbe och Neja lade ner en färsk kalkon i vår vagn. Det tog en stund innan jag upptäckte den och förstod först inte att det var dem som skämtade. Jag trodde istället att en vilsen tant hade lagt ner den i fel vagn.

 

Efter ett springande på systemet, Maxi och hela Center Syd så var vi äntligen klara. En klänning för 200 kronor hittade jag minsann också. Inte en helt fel dag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0