Huvudstaden, gala och flyget hem.

Nu skall vi gå igenom vår resa till Stockholm! Vi tog tåget upp och i Småland fanns det massor med snö!

 

När man åker tåg får man hitta på en massa saker för att underhålla sig, såsom att titta på "Vänner" och blogga.

 

Eller sova med jackan över huvudet!

 

När vi väl var framme fick vi promenera till drottninggatan, det var nämligen där vi skulle bo! Hotell Bentley's hette hotellet.

 

Så gjorde vi oss klara för galan och förfestade!

 

Väl på Finest Awards åt vi snittar!

 

Vi träffade Kenza, som jag för övrigt ser ut som en tjock liten dvärg bredvid. Men det gjorde inget!

 

Kenza och Egoina!

 

Jag hade inte med min vanliga kamera utan använde min mobil. Men här har vi i alla fall Öz Nujen som uppträder och Egoina som tar emot sitt pris!

 

Vi hälsade på Sanna Bråding och Ensam Mamma söker-Emma!

 

Kvällen slutade på McDonalds! Den perfekta nattamaten!

 

Dagen efter behövde min kusin en modell att öva sin sminkning på och jag ställde självklart upp! Så här blev resultatet!

 

Därefter åt vi lunch! Gott!

 

Efter att vi suttit på Arlanda ett par timmar tog vi flyget hem igen. Dagen efter gjorde jag inget annat än att titta på TV och mysa med Dan. Det var vår tripp till huvudstaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0