Nytt tillskott.

Nu skall ni få se lite nya saker som vi har skaffat till vår lägenhet!

 

Vi kan börja med min nya fåtölj! Japp, det är faktiskt min fåtölj och inte Dans. Den skall jag slänga kläder på, värna om och se till att den alltid är tjusig! Kanske får den en vit liten prydnadskudde som sällskap. Den är köpt på Åhléns för den som undrar!

 

Den ser lite gammal och ny ut på samma gång och sådant vet ni ju att jag gillar. Knapparna är färgglada och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar det eller inte. Men egentligen spelar det ingen roll. Jag får vänja mig helt enkelt. Eller täcka det med en prydnadskudde, som sagt.

 

Dessutom har vi fått vita, fina tavelhyllor av Markus och Mathilda som redan är uppspikade!

 

De har jag klätt med genomskinliga och gröna ljuslyktor, samt en liten växt! Ljuslyktorna och växten är köpta på Maxi. Nu känns det extra mysigt när vi tittar på film på fredagkvällarna! Dessutom fick vi lite extra färg i vardagsrummet. Nu får jag absolut inte köpa någonting mer! Måste hålla i pengarna.


Kommentarer
Postat av: jawna

Åh, den fåtöljen har jag kollat in jätte länge! Så snygg :D

2012-02-01 @ 22:56:15
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Elin

En sådan fåtölj har jag med! Den är så sjukt snygg!!



Kram kussen!

2012-02-07 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0