Söndag/Måndag.

Just nu är jag någonstans i mitten. I mitten av två dagar. För mig är det inte längre Söndag och har inte än blivit Måndag. Idag har jag kollat på väldigt många Grey's Anatomy avsnitt. Varför? Det skall jag berätta!

Jag började följa serien från och med säsong 6. Jag hängde med en del ändå eftersom jag hade sett en del avsnitt på TV. Men jag ville mer. Så när alla andra serier hade uppehåll letade jag upp gamla Grey's-avsnitt. Men hittade bara från och med säsong 3. Men NU! Nu har jag hittat från och med säsong 1! Så nu hänger jag med i allt. Förstår allting! Underbart.

Dessutom skall jag till skolan imorgon. Fast att jag är ledig. Jag skall lämna in ett arbete och sedan skall jag hälsa på Sös och titta på hennes nymålade kök. Det skall bli trevligt. Men nu skall jag snart titta på ett Grey's Anatomy-avsnitt till och sedan skall jag sova.

God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0