Galenpanna, minimuffins och strawberry daiquiris.

I lördags var vi hemma hos Markus och Mathilda! Det är mysigt med små spontanbesök. De blir alltid lite extra roliga.

 

Jag och Mathilda bakade kladdkaksmuffins, gjorde strawberry daiquiris och pratade tarmproblem. Det där med tarmproblem kan vi ta en annan dag tycker jag. Men jag har nog äntligen fått svar på vad det egentligen är för fel på min mage.

 

Jag fick en Cupcake Maker i julklapp av mamma och pappa, så den var jag och Mathilda tvungna att testa! Resultatet blev hur bra som helst.

 

Så var det dags att spela spel! Galenpanna!

 

Galenpanna är jätteroligt. Om man inte har det riktiga spelet, går post it-lappar och tejp hur bra som helst!

 

Markus!

 

Micke var också med!

 

Vi spelade, pratade och lyssnade på musik tills det var dags att åka hem. En hur mysig lördagkväll som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0