Tisdagen ur min mobil.

Nu skall ni få se lite bilder från igår, som jag tagit med min mobilkamera! Här har vi fina Nima som ligger på badrumsmattan klockan 9 på morgonen.

 

Jag har fått en gammal, svartvit bild på Dan som numera finns på mitt nattduksbord. Han ser så himla ung ut och ler sådär barnsligt som han brukar göra. Min lilla sötnöt.

 

Det var minus grader ute igår, så jag fick burra upp mig med halsduk och tjock jacka. Så var det bara att bege sig till skolan!

 

Malmö kan vara en rätt fin stad ändå.

 

När jag väl kommit hem från skolan, var det bara att göra vid sig och åka in till Malmö igen!

 

Det var nämligen Taco-kväll hemma hos Sanna! Där stannade jag tills klockan var halv elva. Vi hade skola idag också trots allt. Nu har ni fått se min tisdag från min telefon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0