God morgon.

Just nu sitter jag och äter frukost. 07.17 skall jag ta bussen in till Malmö för att jobba ännu ett 08-16-pass. Det är det tredje i rad nu och det börjar bli ganska segt att gå upp på morgonen. Men imorgon är jag ledig! Då skall jag sova, fixa med en komplettering till skolan och börja plugga på min omtenta.

Ikväll skall jag, Dan, Neja, Robin, Ivan och Sara gå på bio! Den nya Batman blir det. Jag och Dan hade ett Batman-maraton igår, bara för att man skall komma ihåg de viktigaste detaljerna. Jag älskar ju sådana filmer. Batman, spindelmannen och stålmannen, ja de flesta superhjälte-filmer. De påminner mycket om när man var liten och jag och Sös tittade på de tecknade versionerna som gick tidigt på morgonen på TV3.

Nu skall jag fortsätta göra vid mig. Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0