Sannes konfirmation.

I lördags var det Sannes konfirmation och det var så himla fint väder!
 
Vi var i kyrkan som mamma och pappa gifte sig i! Jag älskar Sölvesborg. Den staden betyder så himla mycket för mig.
 
Så satte det igång!
 
Här har vi Sanne! Den väldigt fina damen i svart hår!
 
Den stora kyrkan, och lilla Sanne som talar!
 
Sanne har en väldigt fin och speciell röst, och fick därför sjunga två låtar i kyrkan. Den ena var "det vackraste jag vet" som hon även sjöng på morfars begravning. Det är alltid lika jobbigt att höra den sången och man kan inte låta bli att gråta en skvätt.
 
Efter 1 timme och 45 minuter var det slut och de kära konfirmanderna gick ut ur kyrkan.
 
Så ställde de sig utanför kyrkan så att man kunde fotografera dem!
 
Den här bilden får vara med bara för att Tesse är så himla söt på den!
 
Tesse och hennes man Stefan!
 
Hela släkten!
 
Så kom Sanne ut så vi fick krama henne och fotografera henne!
 
Älskade mormor!
 
Så åkte vi hem till Carita och tittade runt i hennes fina hus och trädgård! Vi klappade Hary, åt lax och sedan åkte jag till Kågeröd för grillkväll hos Neja. Då hade min kamera dött dock. Så det blev det inga bilder på. Men jag är så himla glad att jag fick vara med på Sannes fina dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint skrivet, Snoff!! Puss på dig!!

2012-07-02 @ 12:29:00
Postat av: Anonym

Vad fint du skrivit om konfirmationsdagen och så fina kort..tack lilla Sofie...puss från moster

2012-07-02 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0